1:35-ös figura konverzió 4. Alpine 35062 12. SS Hitlerjugend Grenadier Set

Kis szünet után folytattam a projekt előkészületeit, az átfaragással nem vagyok maradéktalanúl elégedett de egyszer el kell jutni a festésig is, már nem javítgatok rajta tovább, a mozdulatot amit meg akarok jeleníteni megcsináltam. A kézigránáton még elcsiszolom a sorja nyomot ( hála a szürke alapozónak , hogy észrevettem, amúgy annyira nem volt feltünő, hogy észre vegyem csak úgy natúr ) illteve a háton találtam kis putty pöttyöket azokat szikével leszedem majd a festés megkezdése előtt. 
Amit az elmúlt nap még megcsináltam:
 -pótoltam a pisztolycsövet
 -kifúrtam a gránát nyelének az üregét
 - a nyélre ráépítettem  a hüvelykujjat
 - pisztoly tartó kézen megcsináltam a a mutató ujjat
- a géppisztolyon megfúrtam  a cső és a célzó nyílását


Az alapot is teljesen előkészítettem a festéshez, felhasználtam hozzá egy kerítés darabot egy vasútmodelles készletből illetve 0.2-es fémfóliából kivágtam és hajtogattam egy szakadt újságpapír lapot amit a járdához rögzítettem.

Következő fázisban már a festés lesz prezentálva.

hj_vigntta1_001.jpghj_vigntta1_002.jpghj_vigntta1_003.jpghj_vigntta1_004.jpghj_vigntta1_005.jpg