Üdvözlünk a blog.hu-n!

Kedves Látogató!

Blogomat azért hoztam létre, hogy bemutassam munkáimat és azokon keresztűl -reményeim szerint- festési és faragási ötleteket, inspirációt nyújtsak azoknak a kezdő vagy haladó "kollégáknak" akik szintén űzik ezt a szép de időnként idegölő szabadidős tevékenységet :).
Magamról néhány szóban: kamaszkorom óta foglalkoztat a makettezés, repülőkkel kezdtem 1/72-ben, de gyorsan kialakult bennem, hogy alapvetően nem a haditechnika bemutatása ami vonz ebben a hobbiban hanem az Ember a háborúban, így ösztönösen egyre inkább a figurák felé fordultam. Körülbelül 8 év kihagyás után egy- másfél éve tértem vissza a figurafestéshez,, mostanra jellemzően egyfajta feszültség levezetési gyakorlatot jelent számomra a figurázás nem "csak" mint hobbi van jelen az életemben. Meglepő de amióta így művelem a figurafestést mintha jobban menne....
Általánosságban úgy hiszem látványos figurákat dobok össze de profinak nem találom sem magam sem a munkáimat. A makettezést sokkal inkább egy állandó tanulásnak és fejlődésnek tartom és élem meg mintsem stabil szinten végzett munkának, biztos vagyok benne, hogy itt a blogban is kerülnek majd ki a kezem alól kevésbé jó és jó munkák egyaránt.
Bár az 1/16 méretarány amire azt mondhatni ,hogy számomra favorit,ennek ellenére itt leginkább 1/35-ös figurákat szeretnék bemutatni, néha lesz 1-1 bust, esetleg Wargame figura.
Bízom benne, hogy lesznek páran itt rendszeres látogatók, nézelődők, akik érdemesnek tartják a figuráimat, hogy időnként becsekkoljanak a blogba szétnézni, hogy mi újság :).